מרתון ירושלים 2011 – הגשמת חלום

ביום שישי הקרוב אני עומד להגשים חלום.
ביום שישי הקרוב – 25 במרץ 2011 – עומד להתקיים מרתון ירושלים הבינלאומי לשנת 2011.
והשנה יהיה זה אירוע מיוחד.
לא רק שהפעם יהיה גם מרתון מלא (כן, 42 ק"מ), אלא שגם אני – עומד לקחת חלק בחגיגה!!
חלק קטן אבל חלק.
כלומר – לא בכל מקצה ה- 42 קילומטר (עדיין… זה מעל ליכולותי) – אני מתעתד לרוץ במקצה ה-10 ק"מ

זו הולכת להיות חגיגה אמיתית! ובעיקר הגשמת חלום.
ההתחלה נדמה לי – ליד מוזיאון ישראל, שם אני מצפה לפגוש גם חברים טובים מהעבודה, כמו ג'ודית, יואל (שמצפה לעשות חצי מרתון, ואוו!!) ויורם. המון בהצלחה לכולם!!! :-)

המקצה צפוי לעבור ב: מוזיאון ישראל, קריית הלאום (ליד בנייני האומה), בית המשפט העליון, עיריית ירושלים, ממילא, שער יפו, העיר העתיקה, הסינמטק, מרכז מורשת מנחם בגין, תיאטרון החאן הירושלמי, ליד משכן הנשיא  ותיאטרון ירושלים. חתיכת אתרים, לא?
עולה בראשי זכרון מלפני ארבע או חמש שנים.
הנה הזכרון:
ביום בו קיימו את המירוץ בירושלים (שאז לא כלל מרתון מלא) אני זוכר את עצמי בעבודה (אז – כמו היום – בירושלים), עומד במשרד ומביט מהחלון לכוון תחנת הרכבת של מלחה ומצפה לראות את הרצים.
אז, לפני ארבע – חמש שנים, אמרתי לעצמי – הלוואי, הלוואי והייתי יכול להיות עם אלו שרצים שם למטה!
התכוונתי ל- 10 ק"מ.
עבר זמן… והנה – אני יכול להרשות לעצמי להשתתף ב-ד-י-ו-ק בזה.
אני יכול להרשות לעצמי להשתתף בידיעה שאני מתחיל בריצה ומסיים בריצה ובהחלט בכיף!

ואני לא סתם יכול להרשות את זה לעצמי – השנה הייתי כבר במרוצים:
במרוץ היקבים שהיה באוקטובר 2010 ליד קיבוץ נחשון (מדרום ללטרון) ובמרוץ מודיעין ה-6 (נובמבר 2010) – שהיו כל אחד ל- 5 ק"מ – ובמרוץ פארק המים רעות ה-17 (דצמבר 2010) – שהיה 10 ק"מ.

תגים: , , , , , , ,

4 תגובות to “מרתון ירושלים 2011 – הגשמת חלום”

  1. אילנה שקולניק Says:

    היי אורן
    כל הכבוד!!!!!
    מאחלת לך הצלחה גדולה. ירושלים איננה עיר שקל לרוץ בה.
    אני מניחה שהמעודדת הראשית תצלם. נעקוב בפייסבוק.
    אגב, נחמד לקרא מייל אישי בבלוג שלך.

  2. meorero Says:

    תודה!
    ירושלים היא אכן אתגר – גם מבחינת ריצה … ;-)

    אני מקווה שתהייה תמונה

  3. libonly Says:

    מוזר. כתבתי תגובה פה ביום שפרסמת את הפוסט והיא לא התפרסמה. אולי מפני שכתבתי מסלולרי. עיתוי היה כזה, שקראתי את הפוסט, פרסמתי תגובה והלכתי לרוץ 6 ק"מ. על כל פנים, בהצלחה מחר.

  4. meorero Says:

    אני לא יודע למה התגובה הראשונה לא הופיעה, אני לא ראיתי כזו.

    בכל אופן – תודה!

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 240 שכבר עוקבים אחריו

